Hello Followers

Pengumuman Penting !

BLOG INI AKAN BERPINDAH KE http://naimphotoblog.blogspot.com . SEKIAN TERIMAKASIH

Prinsip Dari Orang Lame Dalam Fotografi

Ok , Tak Ramai Yang Aku Kenal Dalam Kalangan "PHOTOGRAPHER",
Tapi , Dalam Kalangan Yang Aku Kenal , Mereka Tak Pernah Jemu Mengajar Aku Tentang Bidang ni . Apa Yang Aku Dapat , Aku Simpan Untuk Masa Depan Dan Terima Kasih Kepada Semua. Ayat - Ayat di Bawah Sangat Mendalam Maksudnya.

Kerajinan Kita Mendapatkan dan Mengamalkan Yang Asas . Kita Mencari Kelainan Maka Timbul Lah Kreativiti Dalam Sentuhan Setiap Kerja
-Arie Hideaki-

Gambar Yang Baik Bukan Terhasil Daripada Gear Yang Kita Pakai Tetapi Ia Terhasil Daripada Kekreatifan Kita
-Xay-

Fotografi Bukan Sekadar Hobi Tetapi Ia Hidup Didalam Hati Kita
-JuruGambar-

Terima Kasih Kepada Kawan-Kawan
Once
Rodk
Xay
Arie
Azie

Dan Juga Lain-Lain :)

No comments:

Post a Comment

Minta Tunjur Ajar Dari Semua , Please Comment :)