Hello Followers

Pengumuman Penting !

BLOG INI AKAN BERPINDAH KE http://naimphotoblog.blogspot.com . SEKIAN TERIMAKASIH

Dugaan

Hidup ini banyak dugaan
Bila kita menegur , lagi tinggi egonya
bila kita nasihat , lain jadi nya
tak semua kita ni sempurna
lain orang lain hatinya
sedar tak sedar , hidup ini umpama tayar
berpusing pusing
bila mana pancit , di pam seperti di ubati di hospital
bila mana pecah , di situlah seperti nyawa kita
jika di tampal , ia seperti memakai oksigen di hospital menunggu masa untuk mati

ini lah hidup
aku berserah kepada tuhan
tak semua aku perlu mengalah
aku juga ada perasaan
tiada siapa pun dapat menjaga perasan ini

Mengalah mengalah dan mengalah
jaga perasaan
jaga hati
sambil meminta maaf
tapi siapa yang dapat jaga perasaan aku ini?

apalah nasib hidup ini
memang dari dulu lagi
hidup aku memang seperti ini
hati menangis
jiwa merintih
dari luaran memang tiada perubahan
tapi didalam hati siapa yang tahu?

Arghh , Aku tak tahu kenapa jadi macam ni
Kenapa hidup aku macam ni?
Kenapa aku yang kena?
Kenapa aku yang selalu mengalah?
Kenapa?

Ya allah , tolong la hamba mu ini
tolong la bukakan pintu hati hamba mu ini

No comments:

Post a Comment

Minta Tunjur Ajar Dari Semua , Please Comment :)