Hello Followers

Pengumuman Penting !

BLOG INI AKAN BERPINDAH KE http://naimphotoblog.blogspot.com . SEKIAN TERIMAKASIH

Malaysia Malaysia *pui

Sekarang Malaysia nak buat email , aiya ! macam macam . Hari tu ade kes tentang bini PM . -.-"
Entah pape la malaysia ni . Banyak konflik dah sekarang ni . aku bukan minat sangat bab politik ni , tapi yang best nya aku suke ikut perkembangan "Org Org Besar" ni . Hahaha ,

OK , aku rasa yang pakai email "1Malaysia" ni pun pengikut pengikut dieowg je . anak anak muda takkan nye . Aku pun takkan buat la email sakai ni . Kalo buat , nak daftar FB cmne . hahaha , nak YM camne , kan2 ?

Ni ade Screenshot yang aku amik dari Fan Page "1M Malaysians who don't want Najib's 1 Malaysia email"




Hahaha , kan dah kena , masalah betul la Malaysia ni . Haiya . Ramai org tak setuju la nak buat mende alah ni. -_________________- bengap nye . Tengok la pandangan rakyat camne oi . jgn main buat je . Dieowg buat mende ni , dieowg yang kaya , bukan kita . 

Ni gambar yang tarik perhatian aku . hahaha . Najib2


Watefak ! Damn Nice ! Awesome !
Hahaha

"Can you kiss my ass?"

Serius aku tak sokong pemimpin camni . -_-"

No comments:

Post a Comment

Minta Tunjur Ajar Dari Semua , Please Comment :)