Hello Followers

Pengumuman Penting !

BLOG INI AKAN BERPINDAH KE http://naimphotoblog.blogspot.com . SEKIAN TERIMAKASIH

Kenapa dengan Naim Mohammad ?

Assalamualaikum .^_^

Ramai org tanya aku , kenapa aku selalu post kat wall tentang agama , politik dan lain . Ok , pelik kan ? Naim Mohammad tak pernah pun buat mende mengarot ni . cait !

Sebab pertama -
Tentang politik , aku tak minat nak join dieorg . sikit pun tak minat . baik aku buat kerja aku kan . Aku just minat perkembangan dieorg . Rasuah , harta dan kuasa . Aku nak cakap 1 je . Ape yang aku tengok , politik sekarang dah berpecah belah . Nak jatuhkan sesama melayu , gila kuasa . fitnah dan lain lain . Yang aku tahu lg 1 , kes budak yang kena tembak ngan Polis , dieowg dah nak tutup kes . Macam macam . Dalam Facebook , dah macam macam anti dah . Termasuk lah anti pemimpin malaysia sendiri . Kalau dah rakyat sendiri tak suka ngan pemimpin , camna ? Pasal Eskay tu , *WTF , Sumpah ? Sesumpah ? hahaa .

Sebab Kedua -
Tentang video agama , serius aku terbuka hati nak dgr ceramah , bacaan al quran dan lain . Aku selalu tengok video ceramah yang dikendalikan oleh Ustaz Azhar Idrus . Best ! Ok , memang aku jenis tinggalkan solat tapi aku cuba nak belajar tentang agama . :'(

Sebab ketiga -
Aku berminat nak cari info terbaru . Yang terbaru nya , pasal osama bin laden yang dikatakan "TERRORIST" . Aku tak percaya Osama itu wujud . Kalo korang nak bace tentang "OSAMA" ni , aku bagi link dan selamat membaca .

Link 1
Link 2
Link 3

Bace leklok dan fahamkan .

Aku dapat 1 video dari kawan aku . *amik dari youtube la.

Kalo korang tgk , tolong fahamkan , dengar leklok , tengok leklok dan renungkan

Dunia Akhir Zaman Part 1

Dunia Akhir Zaman Part 2


Itulah yang terjadi sekarang di Malaysia

No comments:

Post a Comment

Minta Tunjur Ajar Dari Semua , Please Comment :)