Hello Followers

Pengumuman Penting !

BLOG INI AKAN BERPINDAH KE http://naimphotoblog.blogspot.com . SEKIAN TERIMAKASIH

Aku happy ~ Nak tahu ?

Gile bangga . Hohoho . nak tahu ? Kenal SAIFUL NANG ? Kenal BUMI IPANG ? dieowg ni memang photographer terkenal . Pagi ni , bersamaan 12 Ogos 2011 , 07.15 pagi , kawan kepada Bumi Ipang invite aku dalam group photography . Tak sangka ~ Aku memang peminat dieowg , terutama Sems . Dari dulu lagi duk tgk gambar gambar dalam myspace . perghh , gempak beb . Dieowg tak sombong .

Pagi ni , aku ade event kat kolej . Kena jadi OP tuk event course aku . Bukan aku sorang OP tapi aku ngan 3 org lg kawan aku , Faris , Alym dan Violent .

Aku harap dapat buat yang terbaik tuk Course DMK ni .

GoGoGo Naim ~!!


No comments:

Post a Comment

Minta Tunjur Ajar Dari Semua , Please Comment :)