Hello Followers

Pengumuman Penting !

BLOG INI AKAN BERPINDAH KE http://naimphotoblog.blogspot.com . SEKIAN TERIMAKASIH

Dia


Panas baran ?  
Aku buat sume ni , nasihat , tegur , bukan bermaksud aku marah tapi aku nak jage dia dari buat mnde tak elok . Duk boros beli ni beli tu , duit habis nak makan ape ? Duk topup hari2 , 10 ,10 ,10 , msj ngn aku , bpe ringgit ? tak sampai 2 ringgit kot . aku tegur awal2 , taknak dengar , kne marah baru dgr


Tak hargai ? 
kalo aku tak hargai , aku tak amik ape dia bagi . aku tak pakai ape dia bagi . Memang aku amik barang dia , tp duit die yang abis beli mnde tu sume , aku tak perlu kan tu , aku nak dia je , diri dia .


Nak tahu ? Aku sayang sangat sangat dia .

Aku nak jadi orang 1st tgk apa dia buat/pakai/beli tapi ape die cakap
- tak mahu , tak suka , tak biase . 8 bulan kapel , macam ni lagi ?

sape tak terkilan
nampak je tak sedih tapi dalam hati
tuhan je tahu
aku tak tahu tuhan nak uji ape lagi
aku lemah
aku tak mampu nak tegur
aku tak mampu nak cakap apa apa
aku tak mampu nak buat apa apa
aku tak mampu .
aku hanya mampu bersabar

aku mengaku aku tak pernah nak faham dia
aku mengaku aku bukan yang terbaik
tapi aku cuba

apa dia buat kat aku 
aku tak kisah 
tak pernah nak amik hati
sabar
sabar
sabar
ni je aku mampu buat 

kalo lah dia bace sekarang ni , aku nak dia tahu aku sayang dia . aku dah down gile hari ni . aku dah tak mampu buat apa apa . Hari ni dia cakap ngan aku dengan nada yg tinggi , marah2 . Takpe , B x marah baby , jangan risau . Kalo lah tuhan tarik nyawa B sekarang ni , B nak baby tahu yang B sayang baby sgt2 . B tak ada ape yang nak dibanggakan . B tak macam Ex2 baby yang lain , marah sebab sayang , bagi ape baby nak .
Hidup hanya sekali . B tak tahu bila tuhan nak tarik nyawa ni , tp B doa banyak kita kekal . Ape baby buat , ape baby marah , ape baby tengking , b tak amik hati pun .

Aku try buat yang terbaik tuk jage hubungan . Aku try .
"bungan bukan sekuntum?" ini la orang cakap kat aku
tapi
sanggup ke kita lepaskan orang yang kita sayang ?

Nak tahu ? aku rase macam nak terjun dari tingkat 8 flat sentul ni .
aku dah down gila .


No comments:

Post a Comment

Minta Tunjur Ajar Dari Semua , Please Comment :)